Notice: Undefined index: PHPKITSID in /home/webqwfi8y/html/wochenend-kids.de/include.php on line 42
Wochenend-Kids.de Die erste Deutschsprachige Seite über Disneys Wochenend-Kids - Bye y'all!
Wochenend-Kids.de Die erste Deutschsprachige Seite über Disneys Wochenend-Kids - Bye y'all!
0
Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
25807 Posts & 895 Themen in 18 Foren
  Login speichern
Forenübersicht » Off-Topic » English-only » Bye y'all! geschlossen

vorheriges Thema   nächstes Thema
66 Posts in diesem Thema (geschlossen)
Seiten (5): (1) 2 3 weiter >
Autor
Beitrag
Gast Zulu The Preacher  
Bye y'all!
Gast
Folks, I don't know how to say this in German, so I'm just gonna leave it in the "English only" forum.

Today, as you can see when looking at my (non-existing) signature, was a day I had to make a decision that didn't come easy to me. But I know that this is the only way possible. Nadia and me just decided to go seperate ways from now on.

As a matter of fact, that also means that my community spirit has worn off and that I won't be here for some time. Should I come back, in a week, a month or a year maybe, than still I wouldn't be able to work for fanstorys.de as hard as I did until now, I think.

I want to thank everybody here for supporting me and trusting my judgement. The fanstorys.de community was more than just a community to me, it kinda was my second home. Again, thank you, everybody!

I hope I'll be able to see you around soon.
Beitrag vom 30.12.2005 - 21:55
Diesen Beitrag melden   zum Anfang der Seite
mikemills ist offline mikemills  
2225 Beiträge - Inventar
I must apologize one more time for my bad english,but did i understand right?
You`re going to leave us?
What an aful day.
It comes very suddeltly,but i will take my chance to goodbye you.

Yet when we had many problems,i think that the community will miss you.
I wish you many,many luck in your future.

Mike


EDIT: So,when you go away and you aren`t going to work anymore for fanstorys,it`s usual to search a follower.And usual,the one who goes away make it.
The last 2 or 3 times,i made it.I can`t do it anymore,so we must look for someone who leads the "Konklave".Call me if you have any questions.


Der Post wurde 2 mal editiert, zuletzt von Mikemills am 30.12.2005 - 22:14.
Beitrag vom 30.12.2005 - 22:00
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von mikemills suchen mikemills`s Profil ansehen mikemills eine E-Mail senden mikemills eine Kurznachricht senden mikemills`s Homepage besuchen mikemills zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Gast Lart  
Gast
Also Ich dachte bis jetzt dir wär ein Traum verwirklicht worden. Ich warte noch auf deine IM, dann kannst du mir mal sagen was hier los ist. verwirrt verwirrt verwirrt

Edit: Translate please!


Der Post wurde 2 mal editiert, zuletzt von Lart am 30.12.2005 - 22:25.
Beitrag vom 30.12.2005 - 22:17
Diesen Beitrag melden   zum Anfang der Seite
mikemills ist offline mikemills  
2225 Beiträge - Inventar
Traduction of Larts`Post (without garanty)

I throught that you took your dreams in the reallity.I wait for your Instand message,also you can explane what`s happening here.
Beitrag vom 30.12.2005 - 22:23
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von mikemills suchen mikemills`s Profil ansehen mikemills eine E-Mail senden mikemills eine Kurznachricht senden mikemills`s Homepage besuchen mikemills zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Weekenders4ever ist offline Weekenders4ever  
79 Beiträge - Integriert
I know what he's talking about..
I'm really sorry I can just say that I'm feel a worm...I don't believe...he leave the community for this reason..I don't know what I can say.......
Beitrag vom 30.12.2005 - 22:34
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Weekenders4ever suchen Weekenders4ever`s Profil ansehen Weekenders4ever zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Gast Lart  
Gast
Du kannst doch jetzt nicht einfach abhauen!!! Ich kann jetzt nichts mehr dazu sagen...
Beitrag vom 30.12.2005 - 22:42
Diesen Beitrag melden   zum Anfang der Seite
Gast arrow87  
Gast
I will miss you very much Zulu! heulend
you were one of the most important people for me in the forum, maybe even the most importeant unglücklich
you've always helped me with the problems i had.
It's very sad to see that you will leave us unglücklich
see you! (i hope)

also ich weis nich wer mir jetz hilft im forum, vllt sollte ich auch gehen unglücklich
Beitrag vom 30.12.2005 - 22:51
Diesen Beitrag melden   zum Anfang der Seite
Gast Lart  
RE:
Gast
Zitat
Original geschrieben von arrow87

I will miss you very much Zulu! heulend
you were one of the most important people for me in the forum, maybe even the most importeant unglücklich
you've always helped me with the problems i had.
It's very sad to see that you will leave us unglücklich
see you! (i hope)

also ich weis nich wer mir jetz hilft im forum, vllt sollte ich auch gehen unglücklich



Dito (oder so ähnlich)

@Zulu: Komm BITTE wieder wenn es dir besser geht! Du kannst doch jetzt nicht einfach weggehen!
Beitrag vom 30.12.2005 - 23:02
Diesen Beitrag melden   zum Anfang der Seite
weeky ist offline weeky  
Themenicon    Hey Zulu
Administrator
1269 Beiträge - Hirngeschädigter
weeky`s alternatives Ego
Please stay here,wäre echt schade wenn du gehen würdest.Du bist immer so hilfsbereit gewesen Smile


Der Post wurde 2 mal editiert, zuletzt von weekenders freak am 31.12.2005 - 10:40.
Beitrag vom 30.12.2005 - 23:42
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von weeky suchen weeky`s Profil ansehen weeky eine E-Mail senden weeky eine Kurznachricht senden weeky zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Tetsou_Shima ist offline Tetsou_Shima  
226 Beiträge - schon bekannter
Ok ich kanns nicht anders sagen... WHAT THE FUC* warum gehsts du??? bitte schick mir ne PN. Wär echt shice wenn du weg wärst weil du dich wirklich bemüht hast! Bitte geh nicht.
MfG Tetsuo_Shima
Beitrag vom 31.12.2005 - 00:21
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Tetsou_Shima suchen Tetsou_Shima`s Profil ansehen Tetsou_Shima eine E-Mail senden Tetsou_Shima eine Kurznachricht senden Tetsou_Shima zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Quailman lebt ist offline Quailman lebt  
849 Beiträge - Forum Junkie
WTF??
Well this was really surprisingsly... I can't change your opinion, because I dont really know which Nadia this is, beacuase i dont know her , but i feel really sorry for you. I think the time withoout you will be quite diffenrent, beacause you've always tried more than all we others, to make this forum better, for what i really want to thank you and I hope that you will one day take this work up again.

Alles Gute und gute 'Besserung' wünscht Quailman lebt

Aufrichtiges Beileid!!!! heulend
Beitrag vom 31.12.2005 - 01:45
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Quailman lebt suchen Quailman lebt`s Profil ansehen Quailman lebt eine Kurznachricht senden Quailman lebt zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Gast Zulu The Preacher  
Gast
Folks, I have to thank you for your support and wanting me back. I can't say whether I'll do so, though. I can't say it, yet. But I know one thing for sure, to answer Mikemills statement in the EDIT: I will not look for anyone who could take my position, because as a matter of fact, nobody really qualifies as a technical support admin anyways. But this is also about trust. There are only a few people here that I really trust, and of those, nobody qualifies neither.

Nadia (Weekenders4ever) was the one I would have given my life for here, that's why deciding to split up is such a problem for me. I guess arrow87 can tell you more if you ask him.

So, I guess that's it. I'm outta here. Bye, everybody!
Beitrag vom 31.12.2005 - 06:41
Diesen Beitrag melden   zum Anfang der Seite
mikemills ist offline mikemills  
2225 Beiträge - Inventar
Okay,thank you for this last,but important,answer.

Bye
Beitrag vom 31.12.2005 - 07:49
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von mikemills suchen mikemills`s Profil ansehen mikemills eine E-Mail senden mikemills eine Kurznachricht senden mikemills`s Homepage besuchen mikemills zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
weeky ist offline weeky  
Themenicon    Schnuff
Administrator
1269 Beiträge - Hirngeschädigter
weeky`s alternatives Ego
Thank you Zulu and good luck unglücklich
Beitrag vom 31.12.2005 - 08:42
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von weeky suchen weeky`s Profil ansehen weeky eine E-Mail senden weeky eine Kurznachricht senden weeky zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Weekenders4ever ist offline Weekenders4ever  
79 Beiträge - Integriert
Well..I say a goodbye to everyone.I'm feel a worm so I prefer leave this community 'cause I feel that is all my fault...come on...hate me... unglücklich heulend
Beitrag vom 31.12.2005 - 12:05
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Weekenders4ever suchen Weekenders4ever`s Profil ansehen Weekenders4ever zu deinen Freunden hinzufügen zum Anfang der Seite
Baumstruktur - Signaturen anzeigen
Seiten (5): (1) 2 3 weiter >
vorheriges Thema   nächstes Thema

geschlossen Gehe zu:  
Es ist / sind gerade keine registrierte(r) Benutzer und 31 Gäste online. Neuester Benutzer: anyway
Mit 441 Besuchern waren am 19.06.2016 - 02:45 die meisten Besucher gleichzeitig online.
aktive Themen der letzten 24 Stunden - Top-User
0
0

Wochenend-Kids.de © 2024
Seite in 0.21493 sec generiert